Оқу мектебі
22.10.2025
"Балалар кітапханасы" жобасы аясында 3 "Б" сыныбында оқу дағдыларын жетілдіру бойынша жұмыс жүргізілді. Оқу – бұл тек сөздерді айту және құрастыру ғана емес, сонымен қатар тыңдау және есту қабілеті. Оқушылар бір-біріне мәтіндерді оқып берді және естігендерін айтып берді, мәтін бойынша түсініксіз болған жағдайда бір-біріне сұрақтар қойды.

15.10.2025
«Балалар кітапханасы» жобасы аясында Приишим орта мектебінің 6Б-8А сынып оқушылары қазақ халық ертегілерінің үлгілерімен танысты.
Шара оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытып, халық мұрасына деген сүйіспеншілігін арттырды. 
.jpg)
01.10.2025
«Балалар кітапханасы» жобасы аясында 3 «Б» сынып оқушылары өздерінің сүйікті шығармаларын оқып, оқылған сюжетті суреттемемен (иллюстрациямен) салыстырды. Ұсынылған суреттердің ішінен өздеріне қажетті эпизодты тауып, сол үзіндіні мәнерлеп оқып берді.
.jpg)
01.10.2025
Приишим орта мектебі
6 «Б» - 8 «А» сынып оқушылары балалар кітапханасы жобасы аясында QR код арқылы халық ертегілерін оқып, сонымен қатар оқу жылдамдығын тексерді.
• Оқушылардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру;
• Халық ауыз әдебиеті арқылы рухани құндылықтарды дәріптеу;
• Оқу сауаттылығын дамыту.
Баршаңызды кітап оқуға шақырамыз!
.jpg)
24.09.2025
"Балалар кітапханасы" жобасы аясында 24 қыркүйек 1,3 сынып оқушыларымен "Түстерді атаңыз", "Оңнан солға оқу" жаттығуларын жасадық. Бұл жаттығулар тек қана зейінді дамытып қана қоймай, онымен қоса екі мидың екі жарты шарын іске қосады. Оңнан солға оқу әдісі миды дамытады, зейін қоюға үйретеді. Балалардың оқу жылдамдығы артады.
.jpg)
10.09.2025
Бүгін "Балалар кітапханасы" жобасы аясында 9б сыныбында "Менің отбасым" тақырыбында сабақ өтті. Оқушылар қызықты тапсырмаларға қатысты: туыстық байланыстар туралы білімдерін бекіте түсу үшін "Отбасылық байланыстар" атты сөзжұмбақ шешті, сонымен қатар артистік қабілеттері мен сөйлеу мәнерін дамытуға көмектескен комиксті дыбыстады.
Сабақ барысында отбасы құндылығы мен оның адам өміріндегі рөліне ерекше көңіл бөлінді. Рухани бағдар ретінде Абай Құнанбаевтың келесі сөздері пайдаланылды: "Отбасы – адамның тірегі, ал үйдегі келісім мен мейірім – бақыттың негізі".
Бұл сабақ оқушылардың сөйлеу дағдыларын, ұжымда жұмыс істеу қабілетін дамытуға, ең бастысы – отбасына деген құрмет пен қамқорлықты нығайтуға ықпал етті.
Сынып жетекшісі: Хайрутдинова Н.Х.

10.09.2025
Приишим орта мектебі
10 қыркүйек күні 6 “Б” - 8 “А” сынып оқушылары арасында Балалар кітапханасы жобасы аясында сауалнама жүргізілді.

14.05.2025 ж
"Балалар кітапханасы" жобасы аясында "Приишим ОМ" КММ 1 "Б" сыныбында "Теремок" ертегісінің сахналануы өтті.
Мақсаты:
* Оқуға және әдеби шығармашылыққа қызығушылықты дамыту.
* Мәнерлеп оқу және актерлік шеберлік дағдыларын қалыптастыру.
* Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және коммуникативтік дағдыларын дамыту.
Балаларға бұл жұмыс өте ұнады.
* Әрбір балаға қысқа репликалары мен әрекеттері бар шағын рөл берілді.
* Сахналық көріністің соңында достық, өзара көмек және ортақ үйге деген ұқыптылық туралы қорытынды жасалды.

09.04.2025 ж
"Балалар кітапханасы" жобасы аясында, оқушылардың кітап оқуға қызығушылығын арттыру мақсатында, 7 “А” сынып оқушыларымен күнделікті 15 минуттық кітап оқу сағаты өткізілді.

02.04.2025 ж
"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында 7-сынып оқушыларымен кітап оқып, талқыладық
1. Оқушылардың оқу мәдениетін қалыптастыру – кітап оқуға деген қызығушылықтарын арттыру, тұрақты оқу дағдысын дамыту.
2. Сөздік қорын және тіл байлығын дамыту – оқушылардың әдеби тілде сөйлеуін жетілдіру, ойларын нақты және көркем жеткізуге үйрету.
3. Сыни ойлау дағдыларын дамыту – оқыған шығармалары бойынша өз ойларын айту, кейіпкерлерді талдау, негізгі идеяны түсіну.
4. Кітап арқылы рухани-адамгершілік құндылықтарды сіңіру – шығармалардағы тәрбиелік мәні бар ойларды талдау, өмірмен байланыстыр.
5. Ұжымдық жұмыс пен пікір алмасуды дамыту – оқылған кітаптар бойынша пікірталас өткіздік.
.jpg)
12.02.2025 ж
12 ақпан күні Приишим орта мектебінде 9 “А”, 10 “А” сынып оқушылары “Оқуға құштар мектеп” жобасы аясында "Б.Майлиннің "Шұғаның белгісі" хикаяты такырыбында сынып сағаты өткізілді.
Мақсаты: Әдеби шығарманың сюжетін анықтап,үзіндіні өз ойымен жалғастырып қолданады..Оқушылар сабаққа қызығушылықпен белсенділік танытты.

12.02.2025 ж
Бүгін "Оқуға құштар мектеп"жобасы аясында 3 “А” сыныбының оқушылары толқын тәрізді жазылған мәтіндері бар карточкаларды оқыды. Осындай ерекше безендіру оқу процесін қызықты етіп, балалардың зейінін дамытуға және мәтінді саналы түрде қабылдау дағдысын жетілдіруге көмектесті. Оқушылар қызығушылықпен сөздерді шешіп, өз нұсқаларын ұсынды. Сабақ танымды және қызықты өтті!
Сынып жетекшісі: Чумак В.П.


05.02.2025 ж
«Оқуға құштар» жобасы аясында балалар шығармаларды мұқият оқып, олардың мағынасын түсінуге тырысты. Оқығаннан кейін олар дәптерге өз тұжырымдарын жазып, мазмұнын өз сөздерімен баяндады. Жазуларын ұқыпты әрі әдемі жазуға тырысты, осылайша олардың жазбалары түсінікті және оқуға жағымды болды. Бұл оларға оқығандарын жақсы есте сақтауға және сауаттылықтарын дамытуға көмектесті.

05.02.2025 ж
"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында 5 ақпан күні 3 "Б" сынып оқушылары кітапханаға барып, кітап оқыды.
Оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру.
Кітапхананың маңыздылығын түсіндіру және оны пайдалану мәдениетін қалыптастыру.
Балалардың сөздік қорын байыту, ойлау қабілетін дамыту.
Оқу дағдыларын жетілдіру және әдеби шығармаларға деген сүйіспеншілікті ояту.
Бірлесіп оқу арқылы оқушылар арасында қарым-қатынасты нығайту.
Бұл шара балалардың кітапқа деген сүйіспеншілігін арттырып, оларды білімге құштарлыққа баулуға бағытталған.
29.01.2025 ж
"Оқуға құштар" жобасы аясында 2025 жылдың 29 қаңтарында 9 "Б" сыныбында "Итті есептемегенде, қайықтағы үшеу" тақырыбында іс-шара өтті.
Іс-шараның мақсаты: Қатысушыларды И. К. Смоллеттің "Итті есептемегенде, қайықтағы үшеу" шығармасымен таныстыру және оның мазмұнын, тақырыптық және стильдік ерекшеліктерін талқылау.
Іс-шараның сипаттамасы:
Іс-шара автордың өмірбаяны мен шығарманың жазылу тарихы туралы қысқаша кіріспеден басталды. Кейіннен кітаптың қысқаша мазмұны көрсетілген бейнеролик ұсынылды, онда әзіл, кейіпкерлердің ерекшеліктері және саяхат атмосферасына баса назар аударылды.
Қатысушылар шығарманың негізгі тақырыптарын – достық, оқиғаларға толы саяхат, кейіпкерлердің әлсіз жақтары және олардың мінсіз демалысты іздеуі мәселелерін талқылады.
Одан кейін пікірталас өтті, онда қатысушылар өз әсерлерімен бөлісті. Талқылау барысында кітаптың жеке эпизодтарына және оның қазіргі заманғы қабылдануына қатысты сұрақтар қарастырылды.
Нәтижелер:
Қатысушылар талқылауға белсенді түрде атсалысып, кітап кейіпкерлеріне қызығушылық танытты және оларды қазіргі өмірмен байланыстыруға тырысты. Жалпы, іс-шара жемісті өтті және шығарманы тереңірек түсінуге ықпал етті.

29.01.2025 ж
"Оқуға құштар" жобасы аясында 5 "А" сынып оқушылары ағылшын тілінде әңгімелер оқыды. Ағылшын тілінде оқу сөздік қорды кеңейтуге, түсіну дағдысын дамытуға көмектеседі.

15.01.2025 ж
Сыпайылық туралы дәлелді бәрі дұрыс деп тұжырымдады, бірақ бір-бірімен сөйлескенде сыпайы болмады. Содан кейін "сыпайы сөздер" туралы оқып, сыпайылық сөзіне синквайн жасады.
Мақсаты: әрекеттерді талдап және сыпайы мінез-құлық ережелерін қайталау.

15.01.2025 ж
"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында Приишим орта мектеп" КММ-нің 7«А» сынып оқушылары жылдам оқып жарысты.
Мақсаты: балаларды дұрыс, еркін, саналы, мәнерлі оқуға үйрету, оқуға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу, әр баланың жеке оқу тәжірибесін қалыптастыру.

18.12.2024 ж
"Приишим ОМ" КММ "Балдәурен" шағын орталығының "Балдырған"тобының ата-аналар жиналысы.
Тақырыбы: "Балаларды шағын орталыққа бейімдеу нәтижелері"
Тапсырмалар: ата-аналарға балалардың денсаулығын сақтау үшін қарапайым және пайдалы кеңестер беру;
жаңа жылдық ертеңгілікке қатысты мәселелерді талқылаңыз - сыйлықтар, костюмдер.
Өткізу нысаны: кездесу.
Қатысушылар: тәрбиешілер мен ата-аналар.
Күн тәртібі:
1."Балаларды шағын орталыққа бейімдеу нәтижелері"
2."Жаңа жылдық мерекеге дайындық"

04.12.2024 ж
"Гендерлік зорлық-зомбылыққа қарсы 16 күндік белсенділік" науқанының жоспарына сәйкес оқушылар мен олардың ата-аналары "Отбасымен бірге оқу" байқауына қатысты

27.11.2024 ж
«Оқуға құштар мектеп» жобасын жүзеге асыру мақсатында 7 “А” сынып жетекшісі Аюпова Д.Ж оқушылармен QR код арқылы белгілі жазушылар мен ақындар шығармаларын оқу жұмысын жүргізді


Оқушылардың оқу мәдениетінің деңгейін және олардың оқу белсенділігінің өсуін арттыру; жас ұрпақ бойында азаматтық, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру; оқушылар, педагогтер және ата-аналар арасында оқуды танымал ету үшін жағдай жасау. Мектеп кітапханаларына қоғамның назарын аудару.


20.11.2024 ж
Қарашаның жиырмасыншы жұлдызында мектебіміздің 7А сынып оқушылары арасында оқу шапшаңдығынан жарыс ұйымдастырылды.

05.11.2024 ж
Мектеп кітапханасында 5 қарашада белгілі қазақстандық жазушы, аудармашы, прозашы, қоғам қайраткеріне көрме өтті. 7" Б " сынып оқушыларына қазақстандық әдебиеттанушының еңбектері туралы "Біз біргеміз" бейнеролигі көрсетілді.

23.10.2024 ж
"Оқуға құштар мектеп" жобасы аясында 23 қазанда мектеп кітапханасында Қазақстан Республикасы Күнін мерекелеуге арналған кітап көрмесі ұйымдастырылды.
Мектеп кітапханашысы: Малихина Т. М.
Сынып жетекшісі Узбекова К. Т.

- Байланыстар
- Мектептің номинативтік-құқықтық базасы
- Мемлекеттік қызметтер
- "Приишим орта мектебі" КММ өзін-өзі бағалау.
- "Балдәурен" шағын орталығының өзін-өзі бағалауы.
- Оқу мектебі
- "Парасат"пікірсайыс клубы
- Шағын орталығы
- Жаратылыстану-математика мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі
- Спорттық-эстетикалық цикл мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі
- Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі
- Қоғамдық бағыт мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет
- Ыстық тамақты ұйымдастыру
- Адал Ұрпақ
- Құқық бұзушылықтың алдын алу
- Сенім поштасы
- Балалар үшін бірге
- ҰБТ-ға дайындық
- БОЖМ