Мектеп оқушысының қабілеті
Мектебіміздің оқытушы-профессоры 6-сынып оқушыларымен «Мектеп оқушысының қабілеті» байқауын өткізді. Диагностиканың мақсаты: тұлғаның қабілеттерін дамытудағы бағытты анықтау.
Әңгімелескен студенттерге сұрақ нөмірлері бар графикалық парақтар беріледі, оның жанына жауап оң болса, студент «+» белгісін және теріс болса «-» белгісін енгізуі керек.
Сондай-ақ, 4-сынып оқушыларымен «Мамандықтардың ABC» әңгімесі өтті.
Мақсаты: қатысушылардың кәсіби еңбек әлемі туралы білімдерін арттыру немесе кәсіптер туралы бұрыннан бар білімдерін жаңарту.
Тапсырмалар:
1. Жаңа ақпаратты жеткізу арқылы балалардың мамандықтар туралы түсініктерін тереңдету және кеңейту.
2. Студенттердің қоғам үшін кәсіптің құндылығы мен маңыздылығын сезінуіне ықпал ету, мамандықтарға деген қызығушылықты сақтау.
3. Есте сақтау, зейін, қиял, тапқырлық, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ету.
4. Оқушылардың танымдық және шығармашылық белсенділік танытуына жағдай жасау.
5. Балалардың бойына әртүрлі мамандық иелеріне құрметпен қарауды қалыптастыру.
Жігіттер өздері білетін мамандықтары туралы белсенді түрде әңгімеледі. «Мамандықтар әлемінде» мультфильмін тамашаладық. Мектеп оқушылары «Қосымша мүмкіндіктер арқылы мамандықты тап» қызықты ойынын ойнап, еңбек адамының бойында қандай қасиеттер болуы керек екенін айтып, ұйымдастырушылар ұсынған әліпбидің әріптері бойынша мамандықтарды таңдады. Шара соңында жігіттер мынадай қорытынды жасады: әр адамның өз мамандығы болуы керек. Мамандық таңдау – өмірдегі қиын да жауапты қадам. Болашақ тағдыры көп жағдайда ойластырылған мамандық таңдауына байланысты. Мамандықты дұрыс таңдау – өмірден өз орныңды табу деген сөз.
Дата публикации: 31.01.2023